piątek, 16 grudnia 2011

Jarmarki świąteczne!

Coś mi ostatnio nie wychodzi częste pisanie nowych notek, ale wyjechałam na drugi koniec Polski, gdzie mam baaardzo ograniczony internet, więc blogowanie musi zejść niestety na dalszy plan :( Nie znaczy to jednak, że nie będę pojawiać się tu wcale. Na to sobie nie pozwolę! Mam sporo pomysłów na kolejne posty, więc jak tylko dorwę się do sieci to będę coś dodawać! Dziś przygotowałam dla Was kilka zdjęć z dwóch jarmarków bożonarodzeniowych. W ostatni wtorek udało mi się jeszcze przed wyjazdem pojechać na jarmark w Gdańsku, a dziś byłam już na jarmarku w Pszczynie. W przyszłym tygodniu planuję podjechać jeszcze do Krakowa, ale o tym będzie dopiero gdy mi się to uda.

Zatem dla Was – świąteczny Gdańsk.


Muszę przyznać, że w tym roku jarmark totalnie mnie rozczarował!


Było zaledwie kilka straganów, w dodatku z takimi rzeczami, że i tak nie dało się tam za dużo kupić, a szkoda, bo planowałam tam dokupić jakieś drobiazgi do prezentów. Rok temu większa część jarmarku była we Wrzeszczu, tym razem nie znalazłam o tym nigdzie informacji, a to co zastałam na Targu Węglowym zwyczajnie nie było tym, na co czekałam.


Jedyny akcent, który w tym roku mnie urzekł, to nazwy ‘uliczek’ między stoiskami, które nosiły przesłodkie nazwy.


Dziś natomiast trafiłam na jarmark w Pszczynie, miasteczku oddalonym od Gdańska jakieś 600km. ;) W sumie nawet nie wiedziałam, że jakiś ma tam być i zostałam mile zaskoczona. Straganów również tylko kilka, jednak wszystko wyglądało mi przyjaźniej niż w Trójmieście. W dodatku na rynku było lodowisko, gdzie bawiły się dzieciaki i wszystko wyglądało niesamowicie radośnie i świątecznie właśnie.


Choinka może i mniejsza niż ta w Gdańsku, ale również urocza ;)


A czy Wy lubicie takie jarmarki? Kupujecie tam prezenty, czy tylko odwiedzacie je by pooglądać wystawy? A może omijacie takie miejsca szerokim łukiem? ;) Jakie jarmarki są w Waszych miastach?

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. No ja seredecznie zapraszam do Krakowa :) Na rynku są już świąteczne kramy :) mam nadzieję że Ci sie spodoba :) Polecam oscypek z żurawiną i grzane wino z przyprawami korzennymi :) Może się przypadkiem spotkamy nawet noie wiedząc że ja to ja a Ty to Ty :))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce jarmarki przedswiąteczne dopiero raczkują, w Austrii czy Niemczech to jest to...a w Gdańsku faktycznie słabo (jestem z Gdynii to wiem xd)

    OdpowiedzUsuń